NASBI

pomoc i najczęściej zadawane pytania

  • Jak usunąć konto lub dane osobowe z serwisu?

    W celu usunięcia konta użytkownika, w multimedialnej bibliotece cyfrowej, należy napisać wiadomość na adres: ido@helion.pl z prośbą o usunięcie danych osobowych lub konta. 

  • Jak pobrać aplikację na system Android?

    Aby pobrać aplikację na system Android, należy posiadać konto Google lub dodać nowego użytkownika, jeśli nie korzystamy z konta Google. Instrukcja jak to zrobić tutaj - https://support.google.com/googleplay/answer/2521798?hl=pl
    W następnym kroku należy wpisać w pole wyszukiwania hasło: "nasbi", a następnie kliknąć przycisk "zainstaluj".  

  • Jak pobrać aplikację na system iOS?

    Aby pobrać aplikację na system iOS, należy utworzyć konto nowego użytkownika w App Store. Szczegóły na stronie https://support.apple.com/pl-pl/HT204053.
    Jeśli użytkownik posiada już konto, należy wpisać w opcje wyszukiwania hasło: "nasbi", a następnie pobrać aplikację, przez kliknięcie ikony "pobierz". 

  • Czy użytkowanie NASBI wymaga instalowania oprogramowania ?

    Użytkowanie platformy NASBI nie wymaga instalowania oprogramowania, NASBI działa na powszechnie użytkowanych przeglądarkach internetowych.

  • Czy podczas trwania umowy klient może wzbogacać swoją ofertę o nowości wydawnicze ?

    Klient w każdej chwili ma możliwość oraz prawo wzbogacać swoją ofertę o nowości wydawnicze, Do tego celu służy dedykowany panel administratora co przyspiesza i ułatwia ten proces.

  • Czy NASBI zawiera treści darmowe ?

    Oferta NASBI to oferta komercyjna. Platforma zawiera obszerną bazę wydawców o renomowanej pozycji na rynku. NASBI nie gromadzi treści, które dostępne są w wolnym dostępie.

  • Czy biblioteka otrzymuje kody aktywacyjne i jaki jest ich koszt ?

    Biblioteka otrzymuje nieograniczoną ilość kodów, ilość uzależniona jest od zapotrzebowania danej Biblioteki - Instytucji. Biblioteka - Instytucja nie ponosi kosztów związanych z otrzymaniem kodów aktywacyjnych.

  • Czy NASBI działa poza biblioteką która wykupiła dostęp do platformy ?

    NASBI działa globalnie, na wszystkich urządzeniach, które posiadają dostęp do internetu.

  • Czy czytelnik może zgłaszać tytuły do zakupu jako propozycje ?

    Czytelnicy mają prawo oraz możliwość informowania Administratora po stronie Biblioteki o propozycjach do zakupu, naturalnie osobą decyzyjną jest osoba odpowiedzialna po stronie Biblioteki za realizację zamówień.

  • Czy czytelnicy widzą pełną ofertę NASBI ?

    Czytelnicy widzą pełną ofertę we fragmentach oraz tytuły wykupione przez Bibliotekę - Instytucję lub firmę w pełnej dostępności.

  • W jakim czasie pojawią się zamówione pozycje na półce w pełnej wersji ?

    Zamówione pozycje powinny pojawić się na półce w ciągu 24-ech godzin.

chcesz poznać więcej szczegółów ?